Kdo si počká...

...ten se dočká.
Mám v nich 190 cm a při chůzi na dlažebních kostkách to není nic moc. Ale po bezmála měsíci okukování jsou moje. Boty Marni at HM.

Když jsem se dozvěděla jenom krátce po uvedení Versace for HM, že se chystá další spolupráce s další italskou značkou, přišlo mi to trošku urychlené, ale budiž. Pak na veřejnost postupně prosakovalo video, pak fotky, pak ceny. Zatímco na obrázku botičky vypadaly skvěle, po ocenění to už nebylo ono, a blogeři, kteří si je mohli vyzkoušet předem mi neřekli, jestli jsou pohodlné nebo ne.
Řekla jsem si, že kvůli předraženým botám, o kterých nic nevím, se do fronty stavět nebudu. Buď tam budou, až půjdu kolem, nebo nebudou.
A ony byly. Byly tam po týdnu, byly tam po dvou týdnech, byly tam...když začaly mezisezónní slevy. Kdosi mě upozorňoval na to, že je slevněná zlevněná i tahle VIP kolekce, ale neměla jsem čas a říkala si, že když je to slevněné zlevněné, brzo to zmizí. Ale ono ne.

A tak jsem si včera místo kávy, bochníku chleba kila karotky přinesla domů tyhle krásky. S 50% slevou jsem neměla pocit, že se mě někdo snaží oškubat a diskriminovat za to, že žiju v Praze a ne v Londýně. S 50% slevou už to jsou normální, pohodlné, hezké boty.

V této souvislosti mě napadá...na první hodinu žurnalistiky jsem psala zamyšlení nad tím, proč je Marni uvedeno tak rychle za Versace. Už v polovině února jsem uvažovala nad tím, jestli to vůbec může fungovat a aktuální slevy mi daly za pravdu. Na poličce v oddělení slev se dokonce válely dva topy Versace. Zkrátka nezdá se, že by Marni byl nějaký závratný úspěch a můžeme se jenom dohadovat, jestli prostě lidi nemají rádi tuhle extravagantní značku, nemají rádi vysoké ceny, a nebo toho je na ně moc.  Možná měl někdo jenom velké oči. Nebo někdo jiný dobře zaplatil...

No, když už jsme u toho luxusu, určitě vám neuniklo, že majitel HM se rozhodl rozjet další řetězec, tentokrát s hadříky luxusními za luxusní ceny. Hezký nápad. Je třeba trochu zvednout image, ale já pochybuju, že v česku bude nějaký takový obchod otevřen. Víte, podle toho co se píše (neověřovala jsem) by měl pod HM korporaci spadat i řetězec COS.
To je něco cenově jako Zara, ale je to tak krásné, že mi k dobrému pocitu stačí sledovat jenom jejich lookbooky a když jsem byla v Berlíně, v COS jsem zatvrdla aspoň na hodinu. Ta brutální jednoduchost mě prostě dostává. Ale protože žiju v česku, mám smůlu. Můžu si objednat pře e-shop s nepatrnou přirážkou za dopravu, která činí 9 euro. To je sice méně, než bych dala za cestu Norinberku nebo Berlína, ale pořád mi to přijde jako přehnaná částka. Nečekám, že s novým luxusním řetězcem to bude jiné.

Ale kdo ví, třeba pánové překvapí :-)
(A třeba budou dělat i sezónní slevy.)




Olga Karpecká, copywriter

Potřebujete text? Kontaktujte mě na olga@karpecka.cz nebo volejte +420 728 561 744.